Ad Code

Responsive Advertisement

Το Twitter «γλεντάει» τον Γ.Γεραπετρίτη για τα SMS με την «παιδαγωγική λειτουργία» - Ποιος τον έβαλε εκεί αυτόν;


Η ακατανόητη φράση του Γιώργου Γεραπετρίτη ο οποίος ανέφερε ότι τα sms που στέλνουμε για να μετακινηθούμε μέσα στο lockdown «έχουν παιδαγωγική λειτουργία» και υψηλό συμβολισμό «ξεσήκωσε» τους πολίτες.

Ο υπουργός Επικρατείας ουσιαστικά παραδέχτηκε ότι δεν εμπιστεύεται τους πολίτες και ως «πατέρας παιδαγωγός» θα ασκήσει απαγορεύσεις και καταστολή για να «διδαχθούν».

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο περιορισμός της μετακίνησης με sms αποτελεί ελληνική πατέντα και δεν χρησιμοποιείται σε καμία άλλη χώρα, εκτός από την Κύπρο.

Οι χρήστες των social media με καυστικά μηνύματα δίνουν την δικιά τους απάντηση στον Γιώργο Γεραπετρίτη.


Υ.Γ. Για να κατανοήσουμε τι εστί Γεραπετρίτης ας θυμηθούμε και αυτό το γεγονός.

"Πριν από λίγες ημέρες πέρασε στα ψιλά ένα γεγονός που, αν είχε συμβεί σε άλλη χώρα, ο πολιτικός που θα το είχε διαπράξει θα είχε τουλάχιστον ζητήσει ταπεινά συγγνώμη από τον λαό, αν δεν είχε τελικά παραιτηθεί. Μιλάω για τις απαράδεκτες δηλώσεις και τακτικές του υπουργού Επικρατείας της Ν.Δ. κ. Γεραπετρίτη, ο οποίος αφαίρεσε από το άρθρο 113 τον σκοπό της Επιτροπής για τους εορτασμούς για το 1821 που αφορούσε την «ανάπτυξη εθνικού αφηγήματος της Ελλάδας με σκοπό τη δημιουργία ενιαίας εικόνας και ταυτότητας της χώρας και των φορέων του ελληνικού κράτους...

Δεν είναι ότι προσπαθούμε να διαμορφώσουμε ενοποιημένη εθνική βάση, αλλά είναι το branding της Ελλάδας προς τα έξω, ώστε να απηχεί τα μηνύματα με έναν ενιαίο τρόπο επικοινωνιακής προβολής και όχι μια δημόσια πολιτική που αναφέρεται σε ενιαίο έθνος. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, στις αλλαγές δεν θα υπάρχει καμία εθνική αναφορά, αλλά ο σκοπός της επιτροπής θα είναι η «ενιαία εικόνα branding της χώρας και των φορέων του ελληνικού κράτους».

Κάπως έτσι πρέκυψαν τα παγούρια με τα τσαρούχια, τα αναμνηστικά στυλό και ο συνολικός άχρωμος, άγευστος, και αδιάφορος έως προσβλητικός εορτασμός των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση. Φτιάξαμε κράτος για να το αλώνουν, να το ταπεινώνουν και να το διαλύουν οι Γεραπετρίτες.

Σύμφωνα με τη λογική του κ. Γεραπετρίτη, με την οποία προφανώς συμφωνεί η ελληνική κυβέρνηση, ο ελληνικός λαός δεν πρέπει να αναφέρεται ως ενιαίο έθνος, αλλά ως προϊόν με brand, κάτι σαν τη φέτα ΠΟΠ, και πρέπει να πλασάρεται αναλόγως στις «αγορές». Αυτό, είναι ο φιλελευθερισμός με όρους liberal αριστερού. Αν η Ελληνική Επανάσταση, που ήταν σαφώς εθνική, με πλήρη συνείδηση των αγωνιστών για το γεγονός ότι πολεμούσαν ως Ελληνες για την Ελλάδα, βολεύει να προβληθεί ως multi culti αφήγημα, παραποιώντας τα γεγονότα βέβαια και προσβάλλοντας τη συλλογική ιστορική μνήμη, έτσι θα γίνει. Η Ν.Δ., ως φαίνεται, συμμετέχει στις προσπάθειες των μαρξιστών ιστορικών να ξαναγράψουν την Ιστορία με όρους πάλης των τάξεων.

Πώς αισθάνεται ο κ.Γεραπετρίτης, που μιλά για branding και επικοινωνιακή πολιτική, απέναντι στο πιο σημαντικό γεγονός της σύγχρονης Ιστορίας μας, την Εθνική Επανάσταση, που μας έδωσε ελληνικό κράτος και μας έκανε Ελληνες πολίτες, αλλιώς θα ήμασταν κομμάτι των Τούρκων του Ερντογάν, τώρα είναι πασιφανές. Θεωρεί ότι όλα είναι θέμα marketing. Νομίζει ότι το ελληνικό έθνος είναι η Coca-Cola, ο ελληνικός λαός κομμάτι της πολυεθνικής και αυτός ο μάνατζέρ της, που πρέπει να προβάλλει το προϊόν σωστά, σύμφωνα με το τι θέλει η αγορά.

Το υστερόγραφο περιέχει κείμενο της Ελένης Παπαδοπούλου.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο εδώ... https://elepapadopoulou.blogspot.com
Reactions

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Ad Code

Responsive Advertisement