Ad Code

Responsive Advertisement

Μιλούσαν για νέα αυτοδυναμία και τώρα κλαίνε μην τυχόν και η ΝΔ βρεθεί κάτω από το 25% στις εκλογές και ο Μητσοτάκης πάει στην φυλακή... Τι το κάνατε το 41% με την αλαζονεία σας ρε καρντάσια;


Ο κύριος Δρυμιώτης ανησυχεί για την ζημία που μπορεί να κάνει ένα ενδεχόμενο νέο κόμμα υπό τον Αντώνη Σαμαρά, στα ποσοστά της Νέας Δημοκρατίας στις επερχόμενες εκλογές. 


Μάλιστα υποστήριξε πως σε ένα υποθετικό σενάριο αν η Νέα Δημοκρατία στις επόμενες εκλογές πάρει 25% ή και χαμηλότερο ποσοστό, τότε θα εκλέξει 75 βουλευτές και οι υπόλοιποι που θα έχουν 225 βουλευτές θα μπορέσουν να παραπέμψουν τον πρωθυπουργό στο Ειδικό Δικαστήριο για το σκάνδαλο των υποκλοπών. 

Στη συνέχεια προέταξε τον κίνδυνο της ακυβερνησίας που ελοχεύει σε μια τέτοια περίπτωση, όμως στην ουσία έδειξε απλά την προσωπική του ανησυχία, μήπως πάθει τίποτα ο Πρωθυπουργός…

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Ad Code

Responsive Advertisement