Ad Code

Responsive Advertisement

Ιστορία τρέλας με το τμήμα απάτης της Εθνικής Τράπεζας - Με κατηγόρησαν για απάτη και τελικά αποδείχθηκε πως έκαναν λάθος...

Πριν από δυο εβδομάδες, μου ήρθε ένα μήνυμα πως η χρεωστική κάρτα της Εθνικής Τράπεζας αφαιρείται από το apple pay. 

Ανησύχησα και προσπάθησα να μπω στον λογαριασμό μου. Όμως είχε ακυρωθεί ο κωδικός και προσπάθησα να βάλω άλλον. Πλην όμως μου έβγαζε σφάλμα.

Κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών όπου μετά από πολύωρη αναμονή με παρέπεμψαν σε φυσικό κατάστημα. 

Έκλεισα ραντεβού στο Κατάστημα της Εθνικής στο Κοροπί.

Εκεί, μου είπαν πως ακυρώθηκαν όλα, γιατί υπήρξε πιθανή απειλή στον λογαριασμό μου και έτσι έπρεπε να βγάλω νέο όνομα χρήστη, και φυσικά, νέα κάρτα για την οποία αν την ήθελα άμεσα, έπρεπε να πληρώσω 32 ευρώ.

Όντως πλήρωσα, έκανα όλη την διαδικασία, έβγαλα νέο όνομα χρήστη και νέα κάρτα και έφυγα, με την παρότρυνση να καλέσω στο τμήμα απάτης της Εθνικής Τράπεζας ώστε να με ενημερώσουν σχετικά γιατί από τους υπολογιστές του καταστήματος έχουν περιορισμένη εικόνα.

Ήρθα σπίτι μου, και κάλεσα στο τμήμα απάτης όπου ένας αγενέστατος υπάλληλος, μου είπε:

Βέβαια και υπάρχει θέμα απάτης, υπάρχει διεκδίκηση από λογαριασμό της Alpha Bank 2.992 ευρώ, από τον Μάρτιο του 2024 και δεν καταλαβαίνει πως έβγαλα νέο όνομα χρήστη και νέα κάρτα ενώ "κατηγορούμαι" για απάτη. 

"Δεν συνηθίζουμε να εκδίδουμε τραπεζικά προϊόντα της Εθνικής Τράπεζας σε υπόλογους για απάτη από άλλη τράπεζα, και βέβαια θα σας ακυρώσουμε και την νέα κάρτα και το νέο όνομα χρήστη".

Ενώ με κάλεσε να προσκομίσω δικαιολογητικά για αυτά τα χρήματα αλλιώς να κάνω κατάθεση ώστε να μεταφερθούν τα χρήματα στον διεκδικητή.

Στην ερώτηση μου, ποιος δικαιούχος, ποιος λογαριασμός της Alpha, από ποιο κατάστημα, σε ποιο παραστατικό κατάθεσης αναφέρεται η απάτη εναντίον μου ώστε να αρχίσω να ψάχνω, δεν μου έδωσε καμία πληροφορία. 

Στην ερώτηση μου, "εσείς το ψάξατε καλά; Γιατί με κατηγορείτε, αλλά δεν μου λέτε τίποτα ώστε να διερευνήσω μόνος μου;" η απάντηση του ήταν να πάω ξανά στο κατάστημα να ρωτήσω, και απόρησε κιόλας, πώς έγινε η συναλλαγή ενώ οι συνέδελφοι του βλέπουν την διεκδίκηση.

Με ενημέρωσαν, δε, πως η απάτη είναι σοβαρή γιατί έχει ενημερωθεί και η αστυνομία...

Προσπάθησα να πάω σε κατάστημα της Alpha μήπως και βρω άκρη, όμως χωρίς στοιχεία, δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν. Κάλεσα την Αστυνομία αν υπάρχει ένταλμα εναντίον μου, αλλά μου απάντησαν αρνητικά.

Ζήτησα την βοήθεια του λογιστή μου, δεδομένου πως διατηρώ εταιρικό λογαριασμό σε 4 τράπεζες, και υπάρχουν διάφορες συναλλαγές, ΜΗΠΩΣ έκανα λάθος εγώ και έδωσα τον κοινό λογαριασμό που διατηρώ με την μητέρα μου στην Εθνική και όχι κάποιον εταιρικό μου λογαριασμό...

Τίποτα! 

Πήγα ξανά στο κατάστημα Κοροπίου, όμως δέχονταν μόνο με ραντεβού. 

Έκλεισα νέο ραντεβού και ξαναπήγα. 

Με παρέπεμψαν σε μια νέα υπάλληλο η οποία δεν μπορούσε να με βοηθήσει, ενώ σχεδόν μου είπε τα ίδια με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του τμήματος απάτης της Εθνικής. 

Στην αντίδραση μου με παρέπεμψαν σε εμπειρότερο υπάλληλο, ο οποίος ψάχνοντας και επικοινωνόντας και με το τμήμα απάτης για περισσότερα στοιχεία, με ενημέρωσε πως δεν βλέπει κάτι μεμπτό, απορώντας και ο ίδιος σχετικά με το τι έχει συμβεί.

Ανήμπορος και μην έχοντας πρόσβαση στο ιστορικό μέσω e-banking, ζήτησα να μου εκδώσουν αναλυτικό λογαριασμό. 

ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΣ ο συγκεκριμένος υπάλληλος, πραγματικά με κίνητρο το ανθρώπινο πρόσωπο της Εθνικής Τράπεζας το οποίο πολυδιαφημίζει η τράπεζα και που δεν συνάδει με την πραγματικότητα εντέλει και αποδεδειγμένα μέσω της δικής μου πικρής εμπειρίας, μου απέστειλε αναλυτικό λογαριασμό, όχι μόνο του επίμαχου μήνα, του Μαρτίου 2024, αλλά τουλάχιστον μιας τριετίας, όπου διαπιστώθηκε ότι όντως ΔΕΝ υπάρχει καμία συναλλαγή με τέτοιο ποσό.

Ξανακάλεσα στο τμήμα απάτης της Εθνικής Τράπεζας, ενημέρωσα σχετικά για όλα όσα έχω βρει, πλην όμως η υπάλληλος που με υποδέχθηκε, δεν άκουγε τίποτα, ενώ μου ξαναείπε τα ίδια... Να προσκομίσω δικαιολογητικά για την επίμαχη κατάθεση του Μαρτίου σε ποσό 2992 ευρώ, ή να προχωρήσω σε κατάθεση του ποσού.

Φυσικά, αντέδρασα. Της είπα πως ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΤΙΠΟΤΑ από όσα της εξιστόρησα...

Μα δεν ακούν τι τους λέει ο πελάτης αλλά λένε αυτά που θέλουν να πουν εκείνοι; Δεν ξέρω...

Όταν λοιπόν συνειδητοποίησε πως ήθελα να καταλάβει πως έκαναν λάθος γιατί έχω την αναλυτική κίνηση του λογαριασμού μου, μου ζήτησε χρόνο ώστε να ενημερώσει και ενημερωθεί. (Από τον προϊστάμενο της; Δεν έχω ιδέα...)

Με κάλεσαν αρκετή ώρα μετά για να μου πουν πως ΟΝΤΩΣ ΕΓΙΝΕ ΛΑΘΟΣ, μου ζήτησε συγγνώμη εκ μέρους της Τράπεζας, και μου είπε πως επαναφέρει το όνομα χρήστη μου, αλλά πρέπει να ξαναπάω στην τράπεζα για την έκδοση της κάρτας.

Πήγα ξανά στο κατάστημα Κοροπίου, επεδίωξα να βρώ τον ίδιο εξυπηρετικό υπάλληλο, και ζήτησα το δίκαιο και το αυτονόητο. ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΩ για την έκδοση της νέας κάρτας αλλά και να μου επιστραφούν όσα χρήματα πλήρωσα, δεδομένου πως είχα κάρτα και λογαριασμό και πρίν και ήταν υπαίτιοι οι ίδιοι για την ακύρωση, αλλά και την ταλαιπωρία μου.

Αυτό και έγινε, και από εδώ, ευχαριστώ από καρδιάς τον συγκεκριμένο υπάλληλο, φωτεινή εξαίρεση στην αγένεια πολλών άλλων συναδέλφων του.Τόσο του πρώτου που με ενημέρωσε, όσο και εκείνων που ΔΕΝ άκουγαν όσα τους έλεγα.

Υ.Γ. 

Να θέσω μερικά ερωτήματα; 

  • Ποιος είναι ο έλεγχος μιας τράπεζας όταν υπάρχει αίτημα διεκδίκησης χρημάτων από μια άλλη τράπεζα αν δεν είναι η άμεση έρευνα ΑΝ υπάρχει τέτοια συναλλαγή στην συγκεκριμένη ημερομηνία από την συγκεκριμένη τράπεζα προς την τράπεζα και τον λογαριασμό όπου απευθύται η διεκδίκηση; Μην επικαλεστείτε τον Νόμο περί ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων... Σας παρακαλώ!
  • Πώς προστατευόμαστε όλοι εμείς, οι πελάτες κάθε τράπεζας, από τέτοια "λάθη" ασυνείδητων και ανόητων υπαλλήλων;
  • Πώς ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ένας υπάλληλος τράπεζας, κατηγορεί κάποιον στο τηλέφωνο ανοιχτά ως "απατεώνα" - σικ fraud";

  • Γιατί έπρεπε να με αποκλείσουν από το ιστορικό του e-banking δυσκολεύοντας μου την έρευνα μου; Θα ήταν τόσο απλό, να μου δώσουν τον χρόνο να μπω απευθείας στο ιστορικό και να τους ενημερώσω εξαρχής αφού εκείνοι δεν μπορούσαν να ερευνήσουν. Άσχετα αν στο τέλος χρειάστηκε να επιβεβαιώσουν την δική μου ενημέρωση.
  • Δεδομένου πως ο λογαριασμός ήταν κοινός με την μητέρα μου. Στην απίθανη περίπτωση που δεν θα μπορούσα να ασχοληθώ όπως ασχολήθηκα, θα ενημέρωναν την μητέρα μου πως ο γιός της κατηγορείται για απάτη; Και αν η αυτονόητη αντίδραση κάθε μητέρας που κατηγορούν το παιδί της ήταν να πάει αμέσως να καταθέσει τα χρήματα, ώστε να πάψει η διεκδίκηση, αυτά τα 2.992 ευρώ που θα κατέληγαν; 
  • Πότε θα διαπιστωνόταν το λάθος και πότε θα επέστρεφαν στην μητέρα μου τα χρήματα; 
  • Ποιες θα ήταν και ποιες είναι ΤΏΡΑ οι συνέπειες στον όποιον - αποδεδειγμένα - ανεπαρκή υπάλληλο που εξαιτίας του, έχασα ώρες εργασίας, αλλά κυρίως την ηρεμία μου για δυο εβδομάδες; 
  • Για τα εσωτερικά που διαπίστωσα όσο περίμενα, στο τι βλέπουν στα τερματικά τους, οι υπάλληλοι της τράπεζας, και τι οι υπάλληλοι του τμήματος απάτης, το αφήνω να τα βρουν μόνοι τους, εσωτερικά.
Στην διάθεση οποιουδήποτε κάθε στοιχείο που διαθέτω...

Με εκτίμηση, 

Θοδωρής Τσέλας - Δημοσιογράφος

email: teotselas@yahoo.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Ad Code

Responsive Advertisement