Φωτιά εκδηλώθηκε σήμερα το πρωί σε λεωφορείο στην Λεωφόρο Ποσειδώνος, και πιο συγκεκριμένα στο ύψος της Βουλιαγμένης.
Η φωτιά ξέσπασε στο λεωφορείο γύρω στις 9:49 στο ρεύμα προς Βάρκιζα, στη στάση Λιμανάκια. Στο σημείο πραγματοποιήθηκε αμφίδρομη κίνηση των οχημάτων στο ρεύμα προς Γλυφάδα. Στο λεωφορείο επέβαιναν πέντε άτομα.
«Ήμασταν στη στάση και λίγο πριν ξεκινήσω κοίταξα τους καθρέπτες όπως συνηθίζουμε να κάνουμε και βλέπω καπνό. Αμέσως άνοιξα τις πόρτες και έβγαλα τον κόσμο έξω, ενώ έκλεισα και τον κινητήρα για να μη γίνει καμία έκρηξη», είπε ο οδηγός του λεωφορείου. «Υπήρξε αρχικά μία αναστάτωση αλλά ευτυχώς όλοι είναι καλά», πρόσθεσε.
Στο σημείο επιχείρησαν 12 πυροσβέστες με 5 οχήματα και εθελοντές.
«Ήμασταν στη στάση και λίγο πριν ξεκινήσω κοίταξα τους καθρέπτες όπως συνηθίζουμε να κάνουμε και βλέπω καπνό. Αμέσως άνοιξα τις πόρτες και έβγαλα τον κόσμο έξω, ενώ έκλεισα και τον κινητήρα για να μη γίνει καμία έκρηξη», είπε ο οδηγός του λεωφορείου. «Υπήρξε αρχικά μία αναστάτωση αλλά ευτυχώς όλοι είναι καλά», πρόσθεσε.
Έρευνα/Γιατί καίγονται τα λεωφορεία;-Ανησυχία από τα συνεχή περιστατικά-Κατασκευαστικά λάθη ή ελλιπής συντήρηση
Ένα λεωφορείο του ΟΑΣΑ πήρε φωτιά εν κινήσει στην οδό Χαλκοκονδύλη στο κέντρο της Αθήνας. Πριν μερικές ημέρες άλλα δύο λεωφορεία, αυτή τη φορά του ΟΑΣΘ, κάηκαν στη Θεσσαλονίκη. Και στις δύο περιπτώσεις, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, μόνο από τύχη δεν σημειώθηκαν τραυματισμοί των επιβατών. Τι συμβαίνει με τα αστικά λεωφορεία;
Το φαινόμενο δεν είναι καινούριο. Από το 2007 έχουν καεί αρκετά λεωφορεία, τότε μάλιστα είχε παραγγελθεί έρευνα από το Μετσόβειο Πολυτεχνείο και παραδόθηκε πόρισμα που επισημαίνει κατασκευαστικά λάθη, ενώ η εταιρεία Evobus που τα είχε προμηθεύσει στην ΕΘΕΛ (τότε) είχε αναφερθεί εκτενώς σε ελλιπή συντήρηση και σωρρεία λαθώς κατά την διαδικασία επισκευών.
Ουσιαστική απάντηση δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα, τα δε όποια πορίσματα δεν φαίνεται να κατέληξαν σε ενέργειες που να διασφαλίζουν τις ασφαλείς μεταφορές και το επιβατικό κοινό. Φταίνε τα λεωφορεία; Φταίει η ελλιπής συντήρηση λόγω έλλειψης προσωπικού και επιβαρυμένου μεταφορικού φορτίου; Κατά καιρούς έχουν ακουστεί πολλά. Ό,τι, για παράδειγμα, ένας μεγάλος αριθμός λεωφορείων θα έπρεπε να μείνει περισσότερο χρόνο στα αμαξοστάσια και στη βάση επισκευών αλλά λόγω έλλειψης οχημάτων μπαίνουν σε δρομολόγια για να καλυφθούν οι ανάγκες.
Στα ερωτήματα πρέπει επισήμως να απαντήσει το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών. Επιστήμονες,ειδικοί και εργαζόμενοι, ωστόσο, επισημαίνουν πως οι κίνδυνοι για τους επιβάτες είναι ορατοί, καθώς μόνο από τύχη δεν έχει συμβεί κάποιο σοβαρό δυστύχημα. Με την αρνητική εμπειρία, μάλιστα, των επισημάνσεων που είχαν γίνει από εργαζόμενους και διοικήσεις στα τρενα, πριν την τραγωδία των Τεμπών, η ανάγκη είναι ακόμα πιο επιτακτική.
Ένα λεωφορείο του ΟΑΣΑ πήρε φωτιά εν κινήσει στην οδό Χαλκοκονδύλη στο κέντρο της Αθήνας. Πριν μερικές ημέρες άλλα δύο λεωφορεία, αυτή τη φορά του ΟΑΣΘ, κάηκαν στη Θεσσαλονίκη. Και στις δύο περιπτώσεις, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, μόνο από τύχη δεν σημειώθηκαν τραυματισμοί των επιβατών. Τι συμβαίνει με τα αστικά λεωφορεία;
Το φαινόμενο δεν είναι καινούριο. Από το 2007 έχουν καεί αρκετά λεωφορεία, τότε μάλιστα είχε παραγγελθεί έρευνα από το Μετσόβειο Πολυτεχνείο και παραδόθηκε πόρισμα που επισημαίνει κατασκευαστικά λάθη, ενώ η εταιρεία Evobus που τα είχε προμηθεύσει στην ΕΘΕΛ (τότε) είχε αναφερθεί εκτενώς σε ελλιπή συντήρηση και σωρρεία λαθώς κατά την διαδικασία επισκευών.
Ουσιαστική απάντηση δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα, τα δε όποια πορίσματα δεν φαίνεται να κατέληξαν σε ενέργειες που να διασφαλίζουν τις ασφαλείς μεταφορές και το επιβατικό κοινό. Φταίνε τα λεωφορεία; Φταίει η ελλιπής συντήρηση λόγω έλλειψης προσωπικού και επιβαρυμένου μεταφορικού φορτίου; Κατά καιρούς έχουν ακουστεί πολλά. Ό,τι, για παράδειγμα, ένας μεγάλος αριθμός λεωφορείων θα έπρεπε να μείνει περισσότερο χρόνο στα αμαξοστάσια και στη βάση επισκευών αλλά λόγω έλλειψης οχημάτων μπαίνουν σε δρομολόγια για να καλυφθούν οι ανάγκες.
Στα ερωτήματα πρέπει επισήμως να απαντήσει το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών. Επιστήμονες,ειδικοί και εργαζόμενοι, ωστόσο, επισημαίνουν πως οι κίνδυνοι για τους επιβάτες είναι ορατοί, καθώς μόνο από τύχη δεν έχει συμβεί κάποιο σοβαρό δυστύχημα. Με την αρνητική εμπειρία, μάλιστα, των επισημάνσεων που είχαν γίνει από εργαζόμενους και διοικήσεις στα τρενα, πριν την τραγωδία των Τεμπών, η ανάγκη είναι ακόμα πιο επιτακτική.
Τι έχει συμβεί στο παρελθόν
Λεωφορεία είχαν καεί και το 2018. Σύμφωνα με πληροφορίες, τότε, εσωτερική αναφορά της ΟΣΥ απέδωσε τα παραπάνω σοβαρά ατυχήματα σε «τυχαίο γεγονός». Δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα κάποιο πόρισμα, το οποίο να εξηγεί τι φταίει και λεωφορεία γεμάτα με κόσμο καίγονται σαν λαμπάδες. Ωστόσο, τα τρία συνεχόμενα περιστατικά πυρκαγιών εκείνη την περίοδο, προκάλεσαν έντονη ανησυχία στο εσωτερικό της εταιρείας. «Ακόμη και συνδικαλιστές που τα έχουν βρει με τη διοίκηση, διαμαρτυρήθηκαν και ζήτησαν εξηγήσεις», είπε εργαζόμενος στις αστικές συγκοινωνίες.
Το μεσημέρι του Σαββάτου 9 Ιουνίου 2018, ένα πράσινο αστικό λεωφορείο μάρκας Iveco ακινητοποιήθηκε στα Κάτω Πατήσια, στη διασταύρωση των οδών Αχαρνών και Νιρβάνα. Ήταν γεμάτο με κόσμο και οι επιβάτες που κατέβηκαν την τελευταία στιγμή, είπαν ότι είδαν «καπνούς να βγαίνουν από το μέρος της μηχανής». Λίγα λεπτά αργότερα, το αστικό λεωφορείο τυλίχθηκε στις φλόγες και καταστράφηκε ολοσχερώς.
Η διοίκηση της ΟΣΥ, εκείνη την περίοδο, αναγκάστηκε να παραγγείλει ανεξάρτητη έρευνα, την οποία ανέθεσε σε ομάδα μηχανολόγων-μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Επικεφαλής της ομάδας είναι ο καθηγητής Δημήτρης Χουντάλας. Ο ίδιος είπε τότε στο VICE ότι τα τρία τελευταία περιστατικά αφορούν διαφορετικού τύπου λεωφορεία. «Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη και το πόρισμα αναμένεται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019», σημείωσε ο κ. Χουντάλας. Το πρόβλημα είναι ότι η ομάδα ειδικών του ΕΜΠ κλήθηκε με μεγάλη καθυστέρηση να ερευνήσει την υπόθεση και φυσικά δεν έκανε αυτοψία στα οχήματα αμέσως μετά τη φωτιά. Κρίσιμα στοιχεία ενδεχομένως καταστράφηκαν και από την Πυροσβεστική.
Τι είχαν δηλώσει οι τεχνικοί της ΟΣΥ
Τεχνικοί της ΟΣΥ, είπαν ότι η αιτία των αναφλέξεων φαίνεται να είναι μηχανική και όχι ηλεκτρολογική, προκρίνουν δηλαδή μια διαρροή λαδιού ή πετρελαίου ως πιθανότερη έναντι του βραχυκυκλώματος. Οι ίδιες πηγές, που γνωρίζουν καλά όσα συζητιούνται στα αμαξοστάσια της Αθήνας, περιγράφουν ότι σε παλιότερα περιστατικά «εκρήξεων» κινητήρων -όχι στα τρία τελευταία- είχε εντοπιστεί βλάβη στον τρίτο κύλινδρο του κινητήρα, συγκεκριμένα υπερθέρμανση, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την αποκόλληση της μπιέλας και την εκτόξευση καυτού λαδιού – αυτό που οι μηχανικοί ονομάζουν ευστροφία κινητήρα (over-revving). «Αν το λάδι εκτοξευτεί στον δρόμο, τη γλιτώνουμε. Αν πεταχτεί, όμως, προς το αμάξωμα, τότε προκαλείται πυρκαγιά. Στην κυριολεξία, πρόκειται για ανάφλεξη και όχι έκρηξη», είπαν εργαζόμενοι της ΟΣΥ.
Λεωφορεία είχαν καεί και το 2018. Σύμφωνα με πληροφορίες, τότε, εσωτερική αναφορά της ΟΣΥ απέδωσε τα παραπάνω σοβαρά ατυχήματα σε «τυχαίο γεγονός». Δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα κάποιο πόρισμα, το οποίο να εξηγεί τι φταίει και λεωφορεία γεμάτα με κόσμο καίγονται σαν λαμπάδες. Ωστόσο, τα τρία συνεχόμενα περιστατικά πυρκαγιών εκείνη την περίοδο, προκάλεσαν έντονη ανησυχία στο εσωτερικό της εταιρείας. «Ακόμη και συνδικαλιστές που τα έχουν βρει με τη διοίκηση, διαμαρτυρήθηκαν και ζήτησαν εξηγήσεις», είπε εργαζόμενος στις αστικές συγκοινωνίες.
Το μεσημέρι του Σαββάτου 9 Ιουνίου 2018, ένα πράσινο αστικό λεωφορείο μάρκας Iveco ακινητοποιήθηκε στα Κάτω Πατήσια, στη διασταύρωση των οδών Αχαρνών και Νιρβάνα. Ήταν γεμάτο με κόσμο και οι επιβάτες που κατέβηκαν την τελευταία στιγμή, είπαν ότι είδαν «καπνούς να βγαίνουν από το μέρος της μηχανής». Λίγα λεπτά αργότερα, το αστικό λεωφορείο τυλίχθηκε στις φλόγες και καταστράφηκε ολοσχερώς.
Η διοίκηση της ΟΣΥ, εκείνη την περίοδο, αναγκάστηκε να παραγγείλει ανεξάρτητη έρευνα, την οποία ανέθεσε σε ομάδα μηχανολόγων-μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Επικεφαλής της ομάδας είναι ο καθηγητής Δημήτρης Χουντάλας. Ο ίδιος είπε τότε στο VICE ότι τα τρία τελευταία περιστατικά αφορούν διαφορετικού τύπου λεωφορεία. «Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη και το πόρισμα αναμένεται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019», σημείωσε ο κ. Χουντάλας. Το πρόβλημα είναι ότι η ομάδα ειδικών του ΕΜΠ κλήθηκε με μεγάλη καθυστέρηση να ερευνήσει την υπόθεση και φυσικά δεν έκανε αυτοψία στα οχήματα αμέσως μετά τη φωτιά. Κρίσιμα στοιχεία ενδεχομένως καταστράφηκαν και από την Πυροσβεστική.
Τι είχαν δηλώσει οι τεχνικοί της ΟΣΥ
Τεχνικοί της ΟΣΥ, είπαν ότι η αιτία των αναφλέξεων φαίνεται να είναι μηχανική και όχι ηλεκτρολογική, προκρίνουν δηλαδή μια διαρροή λαδιού ή πετρελαίου ως πιθανότερη έναντι του βραχυκυκλώματος. Οι ίδιες πηγές, που γνωρίζουν καλά όσα συζητιούνται στα αμαξοστάσια της Αθήνας, περιγράφουν ότι σε παλιότερα περιστατικά «εκρήξεων» κινητήρων -όχι στα τρία τελευταία- είχε εντοπιστεί βλάβη στον τρίτο κύλινδρο του κινητήρα, συγκεκριμένα υπερθέρμανση, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την αποκόλληση της μπιέλας και την εκτόξευση καυτού λαδιού – αυτό που οι μηχανικοί ονομάζουν ευστροφία κινητήρα (over-revving). «Αν το λάδι εκτοξευτεί στον δρόμο, τη γλιτώνουμε. Αν πεταχτεί, όμως, προς το αμάξωμα, τότε προκαλείται πυρκαγιά. Στην κυριολεξία, πρόκειται για ανάφλεξη και όχι έκρηξη», είπαν εργαζόμενοι της ΟΣΥ.
Και στον ΟΑΣΘ
Πριν μερικές ημέρες ένα ακόμα λεωφορείο κάηκε στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΘ, το λεωφορείο βρισκόταν εκείνη την ώρα εκτός υπηρεσίας και δεν επέβαιναν επιβάτες, ενώ κινούνταν μέσω της Περιφερειακής Οδού της Θεσσαλονίκης προς το αμαξοστάσιο του Οργανισμού, στη Σταυρούπολη.
Άμεσα ο οδηγός ακινητοποίησε το όχημα και αφού ειδοποίησε την Πυροσβεστική, προσπάθησε να σβήσει τη φωτιά, χρησιμοποιώντας τους πυροσβεστήρες του οχήματος.
Ωστόσο, η πυρκαγιά πήρε γρήγορα μεγάλη έκταση, καίγοντας ολοσχερώς το λεωφορείο, όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.
Γιατί παραμένουν παροπλισμένα τα λεωφορεία; Υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών, έλλειψη χρημάτων για την κατασκευή τους, άλλος λόγος; – Αναφέρεται ότι από τις 1.100 οργανικές θέσεις τεχνικών, καλύπτονται οι 600 κι επίσης ότι οι ελλείψεις τεχνικών καλύπτονται με ασκούμενους σπουδαστές των ΤΕΙ ή οδηγούς της ΟΣΥ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΘ, το λεωφορείο βρισκόταν εκείνη την ώρα εκτός υπηρεσίας και δεν επέβαιναν επιβάτες, ενώ κινούνταν μέσω της Περιφερειακής Οδού της Θεσσαλονίκης προς το αμαξοστάσιο του Οργανισμού, στη Σταυρούπολη.
Άμεσα ο οδηγός ακινητοποίησε το όχημα και αφού ειδοποίησε την Πυροσβεστική, προσπάθησε να σβήσει τη φωτιά, χρησιμοποιώντας τους πυροσβεστήρες του οχήματος.
Ωστόσο, η πυρκαγιά πήρε γρήγορα μεγάλη έκταση, καίγοντας ολοσχερώς το λεωφορείο, όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.
Γιατί παραμένουν παροπλισμένα τα λεωφορεία; Υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών, έλλειψη χρημάτων για την κατασκευή τους, άλλος λόγος; – Αναφέρεται ότι από τις 1.100 οργανικές θέσεις τεχνικών, καλύπτονται οι 600 κι επίσης ότι οι ελλείψεις τεχνικών καλύπτονται με ασκούμενους σπουδαστές των ΤΕΙ ή οδηγούς της ΟΣΥ
Η ανακοίνωση των συνδικαλιστών του ΟΑΣΘ
“Το υπουργείο Μεταφορών και η διοίκηση του ΟΑΣΘ πρέπει άμεσα να λάβουν τα μέτρα τους να μην υπάρξουν ανάλογα περιστατικά” τονίζουν συνδικαλιστές της Δ.Α.Σ ΟΑΣΘ, σε ανακοίνωση τους, με αφορμή τη φωτιά που εκδηλώθηκε σήμερα σε λεωφορείο, που κατευθυνόταν προς το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης, χωρίς επιβάτες, για αντικατάσταση, λόγω προβλήματος στις αναρτήσεις.
“Το αφήγημα της κυβέρνησης για αναβάθμιση των συγκοινωνιών κάηκε.. στον περιφερειακό σε φωτιά μισθωμένου οχήματος του Οργανισμού” αναφέρεται στην ανακοίνωση και τονίζεται ότι, παρότι δεν υπήρχαν επιβάτες, ο οδηγός αναστατώθηκε και εγκατέλειψε το όχημα πριν τυλιχθεί στις φλόγες.Οι συνδικαλιστές ζητούν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού , συλλογική σύμβαση εργασίας και ένταξη όλων των συγκοινωνιακών μέσων (ΜΕΤΡΟ, ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ) και των εργαζόμενων σε αυτά “σε έναν ενιαίο κρατικό φορέα χωρίς καμία συμμετοχή ιδιωτών”.
“Το υπουργείο Μεταφορών και η διοίκηση του ΟΑΣΘ πρέπει άμεσα να λάβουν τα μέτρα τους να μην υπάρξουν ανάλογα περιστατικά” τονίζουν συνδικαλιστές της Δ.Α.Σ ΟΑΣΘ, σε ανακοίνωση τους, με αφορμή τη φωτιά που εκδηλώθηκε σήμερα σε λεωφορείο, που κατευθυνόταν προς το αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης, χωρίς επιβάτες, για αντικατάσταση, λόγω προβλήματος στις αναρτήσεις.
“Το αφήγημα της κυβέρνησης για αναβάθμιση των συγκοινωνιών κάηκε.. στον περιφερειακό σε φωτιά μισθωμένου οχήματος του Οργανισμού” αναφέρεται στην ανακοίνωση και τονίζεται ότι, παρότι δεν υπήρχαν επιβάτες, ο οδηγός αναστατώθηκε και εγκατέλειψε το όχημα πριν τυλιχθεί στις φλόγες.
Οι συνδικαλιστές ζητούν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού , συλλογική σύμβαση εργασίας και ένταξη όλων των συγκοινωνιακών μέσων (ΜΕΤΡΟ, ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ) και των εργαζόμενων σε αυτά “σε έναν ενιαίο κρατικό φορέα χωρίς καμία συμμετοχή ιδιωτών”.
“Η συγκοινωνία δεν είναι εμπόρευμα” καταλήγει η ανακοίνωση
Στο μεταξύ, ο στόλος των αστικών λεωφορείων γερνάει. Σύμφωνα με παλαιότερα στοιχεία αριθμούσε 2.023 οχήματα, από τα οποία τα 1.657 είναι στην κυκλοφορία, όμως μόνο στα χαρτιά. Στην πράξη, όπως είπαν στο VICE περισσότεροι από τρεις άνθρωποι, τα λεωφορεία που βγαίνουν στον δρόμο δεν ξεπερνούν τα 900. Τα υπόλοιπα μένουν ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια, λόγω αδυναμίας για μαζική αγορά ανταλλακτικών, που φουσκώνει την τιμή της μονάδας και καθιστά την επισκευή τους ασύμφορη. Την ίδια στιγμή, είναι οξύμωρο ότι ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι θα ανανεώσει μέρος του στόλου του (92 λεωφορεία αντιρυπαντικής τεχνολογίας Euro 6) με χρηματοδότηση 30 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής.
Φωτό: Παροπλισμένα λεωφορεία στο Θριάσιο
Φωτό: Λεωφορείο που πήρε φωτιά το 2022 στον Πειραιά
Στο μεταξύ, ο στόλος των αστικών λεωφορείων γερνάει. Σύμφωνα με παλαιότερα στοιχεία αριθμούσε 2.023 οχήματα, από τα οποία τα 1.657 είναι στην κυκλοφορία, όμως μόνο στα χαρτιά. Στην πράξη, όπως είπαν στο VICE περισσότεροι από τρεις άνθρωποι, τα λεωφορεία που βγαίνουν στον δρόμο δεν ξεπερνούν τα 900. Τα υπόλοιπα μένουν ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια, λόγω αδυναμίας για μαζική αγορά ανταλλακτικών, που φουσκώνει την τιμή της μονάδας και καθιστά την επισκευή τους ασύμφορη. Την ίδια στιγμή, είναι οξύμωρο ότι ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι θα ανανεώσει μέρος του στόλου του (92 λεωφορεία αντιρυπαντικής τεχνολογίας Euro 6) με χρηματοδότηση 30 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής.
Φωτό: Παροπλισμένα λεωφορεία στο Θριάσιο
Φωτό: Λεωφορείο που πήρε φωτιά το 2022 στον Πειραιά
Η Γαλλία αποσύρει ηλεκτρικά λεωφορεία επειδή παίρνουν φωτιά!
Το 2022, το Παρίσι ανακοίνωσε ότι αποσύρει από τις συγκοινωνίες της 149 λεωφορεία επειδή, παρουσιάστηκαν σοβαρά θέματα με αναφλέξεις, στην Γερμανία.
Η γαλλική πρωτεύουσα και συγκεκριμένα ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Παρισιού (RATP) έχει ήδη ακινητοποιήσει 149 ηλεκτρικά λεωφορεία , μάρκας Blue Bus.
Ο λόγος είναι, ότι δύο λεωφορεία της συγκεκριμένης εταιρείας πήραν φωτιά. Ευτυχώς, χωρίς περαιτέρω συνέπειες, ή τραυματισμούς επιβατών.
Από εδώ και πέρα, αναμένεται να γίνει εκτεταμένη έρευνα για το περιστατικό αλλά και για το ποιος ευθύνεται για το συγκεκριμένο πρόβλημα που έχει προκύψει.
Με πληροφορίες από το VICE και την ΕΡΤ
Το 2022, το Παρίσι ανακοίνωσε ότι αποσύρει από τις συγκοινωνίες της 149 λεωφορεία επειδή, παρουσιάστηκαν σοβαρά θέματα με αναφλέξεις, στην Γερμανία.
Η γαλλική πρωτεύουσα και συγκεκριμένα ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Παρισιού (RATP) έχει ήδη ακινητοποιήσει 149 ηλεκτρικά λεωφορεία , μάρκας Blue Bus.
Ο λόγος είναι, ότι δύο λεωφορεία της συγκεκριμένης εταιρείας πήραν φωτιά. Ευτυχώς, χωρίς περαιτέρω συνέπειες, ή τραυματισμούς επιβατών.
Από εδώ και πέρα, αναμένεται να γίνει εκτεταμένη έρευνα για το περιστατικό αλλά και για το ποιος ευθύνεται για το συγκεκριμένο πρόβλημα που έχει προκύψει.
Με πληροφορίες από το VICE και την ΕΡΤ
0 Σχόλια