Ad Code

Responsive Advertisement

Κρατάμε στην καρδιά μας την διαφήμιση της Παπαδοπούλου και πετάμε την διαφήμιση της Pantene


Διαβάστε όλα όσα θέλετε να μάθετε για την ιστορία της οικογένειας που έψησε το πρώτο της μπισκότο το 1916 στο σπίτι της στην Κωνσταντινούπολη


Μπορεί μια διαφήμιση να σε κάνει να συγκινηθείς και να δακρύσεις; Και όμως μπορεί. 


Η εταιρεία Παπαδοπούλου και τα διάσημα μπισκότα της μέσα από ένα βίντεο περίπου τριών λεπτών χωρίς πολλά και περιττά λόγια παρά μόνο με εικόνες κάνει την ιστορία της μια… μίνι ταινία και ξυπνά όμορφα συναισθήματα και αναμνήσεις.

«Πριν από 100 χρόνια η οικογένειά μας έφτασε στον Πειραιά, από την Κωνσταντινούπολη. Στις αποσκευές τους είχαν όλη τους τη ζωή για αυτό που ήταν και είναι η ζωή μας. Το μπισκότο. Κι αν αυτό το ταξίδι το έκαναν με ένα όνειρο, το όνειρο έγινε πραγματικότητα. 100 χρόνια μετά, μια ολόκληρη ιστορία έχει γραφτεί. Μια ιστορία οικογενειακή, συνδεδεμένη με την κάθε ελληνική οικογένεια. Για όλα αυτά τα 100 χρόνια που ζήσαμε μαζί, σας ευχαριστούμε», γράφει η εταιρεία στο κείμενο που συνοδεύει το συγκινητικό βίντεο.

Δείτε το βίντεο με τη διαφήμιση




Τα μπισκότα Παπαδοπούλου έχουν την δική τους ιστορία...

Ήταν το 1916 στο σπίτι μιας οικογένειας στην Κωνσταντινούπολη, όταν ψήθηκε το πρώτο μπισκότο που έμελε να γράψει ιστορία και να συνδεθεί με τις πιο γλυκιές μνήμες αμέτρητων παιδιών. Η απλή ξύλινη σφραγίδα με το οποίο σφραγίστηκε έγραφε Παπαδόπουλος, το όνομα της οικογένειας που το παρήγαγε στον σπιτικό φούρνο του. Λίγα χρόνια αργότερα, η οικογένεια έρχεται στην Ελλάδα και χτίζει, σταδιακά, μια από τις μεγαλύτερες και πιο επιτυχημένες βιομηχανίες κάνοντας το όνομά της συνώνυμο της γεύσης, της απόλαυσης και του παιδικού χαμόγελου.





Με αφορμή την επέτειο των 100 χρόνων της εταιρείας το Μουσείο Μπενάκη διοργανώνει μια έκθεση στο πλαίσιο της οποίας παρουσιάζεται, για πρώτη φορά, η μεγάλη ιστορία της μέσα από σπάνια ντοκουμέντα του πλούσιου αρχείου της που βλέπουν για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας. Η διαδρομή του Παπαδόπουλου καταγράφεται μέσα από 300 συνολικά εκθέματα μεταξύ των οποίων συσκευασίες, ετικέτες, παλιές διαφημίσεις, έντυπες και κινηματογραφικές, φωτογραφικό υλικό από τις κατά καιρούς εγκαταστάσεις του, δραματοποιημένα γραπτά ντοκουμέντα από συζητήσεις των μελών της οικογένειας που ηγήθηκαν της εταιρίας, ψηφιακά διαδραστικά παιχνίδια και παραμύθια.




Γιατί, πράγματι, η ιστορία των μπισκότων Παπαδοπούλου μοιάζει με παραμύθι. Ένα παραμύθι με έμπνευση, κόπο, δουλειά αλλά και εμπόδια, με όραμα αλλά και ασυναγώνιστη γλύκα. Δεν είναι εξάλλου τυχαίο πως στην έκθεση το γενεαλογικό δέντρο της οικογένειας παρουσιάζεται μέσα από ένα ιδιαίτερο θεατρικό σκηνικό με πρωταγωνιστές όλους εκείνους που συνέβαλαν σε ένα happy end που διαρκώς ανανεώνεται.


Η διαδρομή της οικογένειας Παπαδοπούλου στην Ελλάδα ξεκινά το 1922 σε μια προσφυγική κατοικία, στην περιοχή του Λυκαβηττού, που τής έχει παραχωρηθεί από το κράτος. Εκεί θα ζυμωθεί το πρώτο μπισκότο Πτι – Μπερ που θα αποτελέσει το σήμα – κατατεθέν της. Δεκαέξι χρόνια αργότερα, το 1938, θα αποκτήσει νέα στέγη σε ένα μικρό εργοστασιακό χώρο στα Πετράλωνα, επί της οδού Θεσσαλονίκης. Εκεί θα γεννηθούν νέα προϊόντα, όπως τα πασίγνωστα μπισκότα Μιράντα, τα απολαυστικά Γεμιστά και τα δημοφιλή Κρημ Κράκερς. Όλα συσκευάζονται σε μεγάλα κουτιά από χαρτόνι και πωλούνται χύμα. Ο πόλεμος θα βρει την επιχείρηση επιταγμένη από τους Γερμανούς να παράγει γαλέτες για τους στρατιώτες τους ενώ το 1943 θα αναστείλει τη λειτουργία της.

Ήταν το 1957 όταν η έντονη μοσχομυριστή ευωδία του ψημένου μπισκότου άρχισε να απλώνεται στην περιοχή του Ταύρου. Εκεί, επί της λεωφόρου Πέτρου Ράλλη στήθηκε, το 1957, το νέο, μεγάλο εργοστάσιο του Παπαδόπουλου το οποίο παραμένει μέχρι σήμερα το ιστορικό στρατηγείο του. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’70 το τεράστιο κόκκινο «Π» που δεσπόζει στην είσοδο των εγκαταστάσεων συνοδευόμενο από τις φιγούρες των τεσσάρων παιδιών του Ευάγγελου Παπαδόπουλου, την Ιωάννα, τον Αλέξανδρο, την Αλεξάνδρα-Μιράντα και τον Ανδρέα, αποτελεί πλέον το επίσημο σήμα της εταιρείας. Σταδιακά δημιουργούνται και νέα εργοστάσια στη Θεσσαλονίκη και στο Βόλο ενώ στο μεταξύ έχει λανσαριστεί ένα νέο προϊόν που κάνει θραύση στην αγορά, τα πουράκια Caprice. Μικροί και μεγάλοι ξετρελαίνονται με τη γεύση και το σχήμα τους!

Τα χρόνια περνούν και τα προϊόντα Παπαδοπούλου κρατούν την πρώτη θέση στις προτιμήσεις του κοινούΣήμερα η εταιρεία δίνει το δυναμικό παρών σε 61 διαφορετικές χώρες του κόσμου έχοντας επεκτείνει την δραστηριότητά της στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού. Το τιμόνι της έχει αναλάβει από το 1995, η κόρη του ιδρυτή της Ευάγγελου Παπαδόπουλου, που έφυγε από τη ζωή το 2002 στα 93 του, ενώ την τελευταία δεκαετία έχουν προστεθεί στην διοίκησή της και οι δύο γιοι της Κωνσταντίνος και Ευάγγελος Αργυρόπουλος.

Και κάπως έτσι συνεχίζεται η πιο γλυκιά ιστορία με την οποία μεγάλωσαν γενιές και γενιές, που ενέπνευσε συναισθήματα και δημιουργίες και που εδώ και έναν αιώνα είναι, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, συνυφασμένη με την συλλογική μνήμη κάθε Έλληνα. 

Δείτε τα καλύτερα tweets
Το twitter αμέσως αγκάλιασε τη διαφήμιση με τους χρήστες να την αποθεώνουν για τη συγκίνηση που τους πρόσφερε στο δημοφιλές κοινωνικό μέσο δικτύωσης.



Reactions

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Ad Code

Responsive Advertisement